Det sunde liv

28 Mar

Her kan du følge mig på vejen mod mit mål. 60 kg. Inden jeg flytter til København d. 1. juli. Og så er det meningen, jeg skal holde det – for altid! Jeg vil have en sund, smuk og ikke mindst tilfreds krop i balance med et lykkeligt sind.

Du kan læse om mad, træning, tanker plus det løse. Jeg er ingen ekspert, men jeg har masser af erfaring oplevet på egen krop, som jeg gerne vil give videre.

Jeg glæder mig!

6 kommentarer to “Det sunde liv”

  1. frk. sveske april 17, 2012 hos 7:34 pm #

    Hej Trine,
    Jeg er nysgerrig – hvor langt er du fra de 60 kilo?
    Jeg vil selv gerne føle mig sund og at jeg behandler min krop bedst muligt. Sindet og spejlbilledet skulle så gerne følge med😉
    – frk. sveske

    • detsundeliv april 18, 2012 hos 8:31 am #

      Hej frk. Sveske

      Jamen, der er da nogle kilo endnu. Jeg svinger mellem 65-68 og har også været nede på 63 for et par måneder siden.
      Jeg ved dog ikke helt, om jeg skal ned på de 60 kilo, for jeg er kraftigt bygget, og det handler jo nok om at finde der, hvor kroppen helst vil være, og det tror jeg, er omkring de 65. Jeg kan godt komme under, men det kræver så meget, at jeg ikke er sikker på, det er en naturlig vægt. Og det er jeg ved at
      lære mig selv… At sundheden er det vigtigste… Det tager dog tid.
      Hvor meget vil du gerne tabe dig?
      /Trine

      • frk. sveske april 18, 2012 hos 1:39 pm #

        Hej igen Trine,
        Det lyder helt som mig, jeg har også været lige nede under de 65 kilo for nogle måneder siden og ellers ligget på 66 kilo, men så røg vægten lige op på 69-70, hvor jeg ligger nu. Jeg skal også kæmpe og opgive meget for at komme under de 65 kilo, derfor er det ikke hovedmålet – spejlbilledet skal hen, hvor jeg har det godt og lever sundt, så skal vægten nok finde sit naturlige leje.
        – frk. sveske

      • detsundeliv april 19, 2012 hos 7:27 am #

        Hej igen
        Det lyder som en meget, meget fornuftig tankegang. Det er også det, jeg arbejder mod at “stille mig tilfreds” med, men jeg har desværre lidt for meget fokus på vægten endnu.
        HAr du tabt dig i denne uge uden korn?

  2. frk. sveske april 19, 2012 hos 8:59 am #

    Jeg er kommet tilbage på de 69 kilo efter at have været over de 70. Væsken er røget.
    Hvad med dig?
    Vægten er også stadig en målestok for mig, den er ikke nem at slippe, men forsøger.
    – frk. sveske

    • detsundeliv april 19, 2012 hos 12:30 pm #

      Det er da super dejligt! Den væske er også så irriterende, man føler sig så oppustet.
      Jeg har tabt mig et enkelt kilo, men er godt tilfreds, når ejg har spist sukker:-)
      /Trine

Skriv et svar

