CorePuls

14 Apr

Nå, det var det der CorePuls, vi kom fra. Det var nok meget godt, jeg ikke vidste, hvad det var, for så var jeg da aldrig kommet afsted!

Jeg er vant til at træne Core-hold, som er en halv times mave/ryg – no sweat! Forestillede mig så at det, der udvidede timen med en halv time og puls, var lidt hoppen op og ned.

Men næh nej. Timen foregik på et ustabilt bræt, så man blev tvunget til hele tiden at være stabil i sin core – deraf navnet. Og så brugte man ellers det dersens bræt som en slags stepbænk. Ja, og så var det bare lige 100 gange hårdere end step. NØJ!
Og da jeg troede, jeg endelig havde gennemgået alle pinslerne, startede vi først på mave/ryg øvelserne.
Just shoot me:-) Ej, det var faktisk dejligt, og jeg kan vist med god samvittighed spise et stykke af den kage, jeg er ved at bikse sammen. Opskrift kommer senere, hvis den bliver vellykket:-)

20120425-155037.jpg

Med dette saying i mente vil jeg vove at påstå, jeg trænede hårdt nok i dag:-)

En kommentar to “CorePuls”

Trackbacks/Pingbacks

  1. 3. dag uden korn « Det sunde liv - april 15, 2012

    […] Ned og træne lungerne ud af halsen […]

Skriv et svar

