4. dag uden korn

15 Apr

Dagen i dag har været lidt hård. Jeg var træt og dermed kulhudratslysten, fordi jeg kom sent i seng. Og så havde jeg ikke flere æg i køleskabet. MEN der var jo æg i squashkagen fra i går, så den kunne jeg da lige nappe et stykke af til morgenmad:-) Sammen med lidt fromage frais, mandler, hørfrø og frugt.
The usual. Billedet er blevet væk på min MAJET komplekse iPhone (I kan lige så godt lære min tekniske inkompetence at kende før som siden…)

Til frokost fik jeg denne tallerken:

20120415-232407.jpg

1/2 avocado i stænger omviklet med hellefisk, 2 bægre æggehvider, der puttede sig bagerst i køleskabet, stegt på panden i lidt kokosolie med en skvis mælk, et drys salt og peber og en kende revet parmesan på toppen, agurkestænger med en klat mayo og lynkogte sukkerærter.
Frokosten holdt mig mæt til kl. 17, hvor jeg fik to kugler Paradisis (uhm – solskinssøndag).

Aftensmaden går hen og bliver lidt pinlig. Den bestod af det samme som de sidste to dage, nemlig kyllingefad med råkostsalat. Undskyldningen er, at jeg havde det med i en boks hen for at passe min alleryndligs baby, og så skulle det helt være nemt. Hans søde forældre havde chips og pistacienødder til at stå fremme, så jeg snackede lidt pistacienødder. Sjov knaselyd for en lille herre på 8 måneder åbenbart:-)
Ja og så blev det da også til et par stykker chokolade i dag… Tager tilløb
til syv dage uden sukker… Engang… Til gengæld er der nu gået TO hele dage uden så meget som en dråbe pepsi max.
Træning var der ligeledes heller ikke noget af i dag, nogen har slået mig med en træstolpe over benene i nat… Eller også var jeg bare til CorePulse i går:-) Så vi nøjedes med at gå en lille fem kilometers tur i det fine vejr, inden min søde kæreste skulle med toget til København.

Håber I har nydt det dejlige vejr på en rolig søndag som denne!

4 kommentarer to “4. dag uden korn”

  1. Jane april 16, 2012 hos 4:28 am #

    Godt gået! Du er jo næsten i mål! De første dage er jo klart de mest vanskelige, og så pludselig går det nemmere. Også sejt gået at slippe pepsimaxen. Det ville jeg holde fast i, hvis jeg var dig😉

    • detsundeliv april 16, 2012 hos 7:49 am #

      Tusind tak:-) Altid dejligt med et skulderklap!
      Åh ja, det burde jeg, jeg leger bare jeg godt må drikke det, hvis jeg får lyst, så er det nemmere – twisted minds:-)

  2. frk. sveske april 16, 2012 hos 4:59 pm #

    Sådan Trine, nu er dag 5 også snart gået. Den har ikke været nem her, men… sådanne dage kan der jo altid komme.
    Vi holder os fra den der light sodavand og du har ret, det er meget nemmere, hvis den fungerer som en buffer og den dermed ikke er forbudt!
    Keep up! 5 down – 2 to go!
    – frk. sveske

    • detsundeliv april 17, 2012 hos 2:21 pm #

      Vi er seje, er vi! Jeg synes, det er SÅ flot, du fik pisket dig selv ned at træne i stedet for at falde i spisefælden!
      Og mærkeligt så kringlet som ens hjerne nogle gange er med forbudt vs. tilladt:-)
      /Trine

Skriv et svar

