5. dag uden korn

17 Apr

Så gik den femte dag uden korn i går. Indlægget kommer først i dag, da jeg (for once) havde tekniske problemer, ahem…

Jeg havde stadig ingen æg i køleskabet til morgenmad, så det blev til denne kombination:

20120417-081614.jpg

Et par skiver gouda og en portion fromage frais med kanel, Perfect sød, 1/3 banan, 1/2 æble, et drys hørfrø og fem mandler.

Formiddagssnack bested af dette:

20120417-082106.jpg

Råkostssalat af gulerod, ananas, lidt kokosmel og frisk mynte. Og så en lille bøtte med mandler og 70 % chokolade.
Den portion holdt min sult stangen, til jeg fik købt ind og lavet en sen frokost efter skole. Den så sådan ud:

20120417-082459.jpg

Røget ørred med mayo, årets første friske ærter (<3), agurk, grøn peber og scrambled eggs af et æg, et bæger æggehvide og en skvis skummetmælk.

Om eftermiddagen røg lidt chokolade ned. Så hurtigt, at jeg ikke fik det foreviget:-)

Aftensmaden stod på sådan en tallerken:

20120417-082935.jpg

Opskrift kommer senere.

Om aftenen blev der bagt:

20120417-083016.jpg

Også de opskrifter kommer senere.
Hey – stadig ingen pepsi max:-)
Nu skal jeg skynde mig i skole, vi skrives ved senere.

Skriv et svar

