6. dag uden korn

17 Apr

Så gik den sjette dag uden korn. Har også i dag været meget sulten, men har bare løst det ved at spise mere af det gode. Det må jo også være en del af at lytte til min krop.

Jeg startede morgenen ud med denne lækre anretning:

20120418-000316.jpg

Hvem siger, man ikke kan spise pølser til morgenmad? Når de altså kommer fra Hanegal og ikke har en masse uigennemskuelige tilsætningssstoffer i sig. Og så er der knækbrød med gouda og den sædvanlige fromage frais blanding i dag med banan og blåbær.

Til min første frokost fik jeg dette:

20120418-001827.jpg

Knækbrød med Hanegal oksespegepølse med chili, gouda og en Hanegal kyllingepølse. Og en portion af den lækre rødkålssalat samt en gulerodsmuffin. Jeg blev bare ikke helt mæt, så jeg måtte i kantinen, hvor jeg fik lidt laks, tun, kylling, gulerod, grønne bønner, agurk og mayo.

Eftermiddagen bød på denne snack:

20120418-002139.jpg

Aftensmaden var bare det samme som i går:

20120418-002231.jpg

Fik besøg af en sød veninde, og så måtte der lidt snacks på bordet:

20120418-002319.jpg

Blåbær og æbler samt mandler, nødder og gulerodsmuffins til at styre blodsukkeret med. Og masser af te naturligvis.

Fik også løbet et løbehold i dag med intervalløb. Phew, det var hårdt, men som altid skønt bagefter!

Bonusinfo: Trods ihærdig indsats på tankefronten glemte jeg min sportsbh i vaskekælderen. Jeg måtte derfor løbe i termoundertrøje med lange ærmer, da
min top var lige lovlig nedringet uden sportsbh’en under. Det blev jeg så mobbet hele timen med af min løbeinstruktør:-D

7 kommentarer to “6. dag uden korn”

  1. Jane april 18, 2012 hos 5:37 am #

    Det ser da ud som en dejlig menu! Skru op for fedtet hvis du er sulten. Et olieshot med 1-2 spsk olie kan virkelig gøre underværker. Også mod sukkertrangen🙂

    • detsundeliv april 18, 2012 hos 6:46 am #

      Faktisk får jeg allerede 1 spsk. Udos choice hver morgen. Måske jeg skulle prøve med to?:-) Synes du ellers ikke, det ser ud til, der er fint med fedt i min kost eller hvordan?:-)

      • frk. sveske april 18, 2012 hos 7:04 am #

        Hej Trine,
        Jeg tager to store spiseskefulde Udo om morgenen sammen med mine kosttilskud.
        Jeg er så glad for ikke at skulle spare på det, men bare man stege både pandekager og deller i masser af kokosolie på panden.
        – frk. sveske

      • detsundeliv april 18, 2012 hos 10:35 am #

        Jeg prøver med to fra i dag:-)

        Og godt med alt det andet fedt også:-) Så håber jeg, det hjælper:-)

        /Trine

      • Jane april 18, 2012 hos 1:43 pm #

        Jo, jeg synes, det ser rigtig fint ud. Sult hos mig handler bare tit om at jeg skal skrue op for fedtet. Nogle gange bare et par dage indtil jeg har “normaliseret mig”😉

  2. Anna april 18, 2012 hos 9:01 am #

    Hej
    Jeg er selv i gang med at nå de 60 kg og ville derfor høre hvilke slags sportsgrene du dyrker ? om du kan skrive et indlæg om det?
    – Anna

    • detsundeliv april 18, 2012 hos 9:50 am #

      Hej Anna

      Det er faktisk undervejs:-) Så følg endelig med herinde. Held og lykke med vægttabet!

      /Trine

Skriv et svar

