7. dag uden korn

18 Apr

I dag – på den syvende i sidste(?!) dag uden korn – skulle der skrues lidt op for fedtet for appetitreguleringens skyld.
Morgenmaden bestod derfor af denne lækre komplet:

20120418-223855.jpg

Pandekage med crunchy peanutbutter, sukkerfri nøddecreme og banan, fromage frais i mindre målestok en sædvanligt men i samme blanding, toppet med blåbær og æble. Et æg og en Hanegal pølse blev det også til. Og hele to spsk. olie.

Mætheden holdt helt til kl. 14, hvor jeg indtog dette:

20120418-224700.jpg.

Kornfri knækbrød med Hanegal pølse, gouda, røget ørred, avocado, mayo, æg og rødkålssalat.

Til aftensmad fik jeg lækker blomkålspizza med råkostsalat af gulerod, mynte og kokos samt dampede asparges med smør.

20120418-224916.jpg

20120418-225154.jpg

Dagens snack har bestået af to lækre gulerodsmuffins og lidt 70% chokolade.

Jeg var til træning:

20120418-225450.jpg

Disse små fusser løb 5 km på 29.08
minutter – 1 minut og 8 sekunder fra topformen før operationen. Og så tog jeg da lige en times BodyPump bagefter. Phew. I morgen kommer et indlæg og mig og motion.

Hvis du kigger ind i morgen, kan du også se opskriften på blomkålspizzaen, og du kan læse om mine tanker angående de syv dage uden korn og fremtiden.
Jeg kan komme med en lille teaser om, at hverken i morgen eller fredag kommer til at indeholde korn.

5 kommentarer to “7. dag uden korn”

  1. Jane april 19, 2012 hos 5:39 am #

    Saftsuseme godt gået! Både med kornfri uge og løb. Hvad synes du om blomkålspizzaen?

    • detsundeliv april 19, 2012 hos 7:20 am #

      Tusind tak Jane!:-) Jeg er vild med den! Her lavet den mindst 10 gange. I går skulle den præsenteres for min moster, og hun var også begejstret!
      /Trine

  2. frk. sveske april 19, 2012 hos 5:56 am #

    Sådan! Trine!
    Vi har klaret 7 dage uden korn – så hvorfor ikke fortsætte?
    – frk. sveske

    • detsundeliv april 19, 2012 hos 7:22 am #

      Vi er ret seje, hvis jeg selv skal sige det:-P Fortsætter du? Jeg skriver lidt om mine tanker senere:-)
      /Trine

      • frk. sveske april 19, 2012 hos 8:57 am #

        Det er vi. Skulderklap herfra.
        Ja, men vil ikke garantere 100 %, selv om det er det, jeg sigter efter.
        Der kommer også et indlæg hos mig senere.
        – frk. sveske

Skriv et svar

