11. dag uden korn

22 Apr

Ja sørme så! Over ti dage uden korn, hvem skulle have troet det? I den anledning kommer en lille maddagbog for denne søndag.
Startede dagen ud med et hårdkogt æg med havsalt og denne tallerken:

20120422-223244.jpg

Thieses acaido 3,5 % med kogte blåbær ristede mandler. Se lige, hvor flot det blev, når det blev rørt sammen:

20120422-223345.jpg

Da morgenmåltidet havde lagt sig i maven, og avisen var blevet læst, trak min mor og jeg i lønetøjet for at at tage 5 kilometer. Ud gennem skoven og hjem langs vandet. I min nye, meget lækre bachelorgave fra min mor:

20120422-223525.jpg

Et lille mellemmåltid blev det til, inden vi dryssede på loppemarked, hvor jeg købte en lillebitte ting til én, hvis mor måske læser med, så det må stå hen i det uvisse hvad:-)

20120422-223701.jpg

Min mors kæreste har en danskvandmaskine, så der er blevet drukket rigelige mængder det sidste døgn. Want, want, want!

Til en sen frokost fik jeg resterne af gårsdagens mageløse suppe og som dessert et stykke squashkage:

20120422-223840.jpg

Søndag er pizzadag, så jeg slog en blomkålspizza op, der fulgtes med noget af den kæmpe portion rødkålssalat, jeg har lavet til madpakken de næste dage:

20120422-223940.jpg

Mens pizzaen var i ovnen, biksede jeg 2 æg, 1 dl skyr, 1 dl mandelmel, 1/2 dl hørfrø, 1/2 dl solsikkekerner, 1/2 dl græskarkerner, 1/2 sesamfrø, 1/3 dl birkes, 6 måleskeer Husk og lidt salt
sammen til en portion knækbrød, der blev bagt i eftervirkningerne fra pizzaen:

20120422-224203.jpg

Så måtte man få lune knækbrød med iskold (tand)smør, og der er til den nemme madpakke i ugen, win!

Sov dejligt derude!

Skriv et svar

