Zombier og løbeapp’s

23 Apr

Jeg har haft en noget begivenhedsrig dag i dag.

Først var jeg i skole og lære at navigere rundt i verdens mest indviklede computerprogram = ultolmodighedseksplosion.

Så var jeg i skoven og lege Zombie som del af en app visualisering af “Zombie Runner”.

Dernæst var jeg til ViPR – et træningskoncept, der går ud på at svede mest muligt.
Det ser sådan ud:

20120423-213030.jpg

Da jeg kom hjem, lå der verdens sødeste hilsen fra verdens sødeste baby+mor på mit dørtrin:

20120423-213134.jpg

Ja, så intet sukkerstop til mig i morgen.
Også fordi min kære læsegruppe insisterer på kagedag torsdag (og den har været aftalt læææænge), og det betyder også korn, men: Det skal der være plads til en sjælden gang i mellem. Sukkerstoppet bliver til gengæld på søndag! I Think…:-)

Så rørte jeg en mayo sammen og en bette tunsalat:

20120423-213435.jpg

Tunsalaten er rørt af hjemmelavet mayo, 3 finthakkede cornichoner, 1/4 snackpeber, lidt agurk i tern, en skefuld majs og friskpresset citronsaft.
Mayoen er pisket af 2 bægre past. æggeblommer, 11/2 dl olie – cirka, 1/2
tsk. sennep, 2 tsk. eddikevand fra cornichonerne, 1/2 tsk. balsamico, 1 spsk. citronsaft, salt og peber. Nummenum!

Nu står den på interview om Endomondo in a short while (de kører Cali-tid) og så Paradise Reunion afterwards<3

5 kommentarer to “Zombier og løbeapp’s”

  1. Sussie april 23, 2012 hos 9:17 pm #

    Det lyder som en enorm lækker og spændende hjemmelavet mayonnaise, – den kunne jeg virkelig godt tænke mig at prøve at lave, kan du fortælle lidt mere om, hvilken slags eddike du brugte?

    • detsundeliv april 23, 2012 hos 9:38 pm #

      Høhø, jeg brugte efter råd fra en meget kær veninde naturligvis ikke det samme eddike, som jeg renser min bruser i:-D

      • Sussie april 23, 2012 hos 9:51 pm #

        Fniiis!

        Dejligt, at mayoen blev god! Det hele ser lækkert ud, og jeg tror faktisk, at jeg skal prøve og lave både blomkålspizza og knækbrød!

        Fin inspiration!🙂

  2. frk. sveske april 24, 2012 hos 5:51 am #

    Hej Trine,
    Hvilken olie brugte du til din mayo?
    Mit første forsøg blev ikke særlig vellykket, så input søges😉
    – frk. sveske

    • detsundeliv april 24, 2012 hos 9:03 am #

      Hej Frk. Sveske

      Jeg bruge raps (gjorde du ikke også det?) Syntes det smagte lidt igennem, men det fungerede super godt i tunsalaten. Den blev en smule tynd, men jeg har tænkt at prøve at piske den med en elpisker senere, så skal jeg nok lige melde tilbage, om jeg har held med det:-)
      /Trine

Skriv et svar

