En uge i motion

24 Apr

Som lovet kommer her en oversigt over den sidste uges motion, eller otte dage – fra tirsdag til tirsdag:

Tirsdag: Cykeltur på 10 kilometer (35 minutter), 30 minutters løb, 2 gange trapper (1 minut pr. gang)

Onsdag: 30 minutters løb, 1 times Body Pump, 1 gang trapper

Torsdag: Cykeltur på 10 kilometer, 2 gange trapper

Fredag: Powerwalk på 1 time, 3 gange trapper

Lørdag: 1 times Body Pump, 15 minutters gang, 2 gange trapper

Søndag: 30 minutters løb, 15 minutters gang, 1 gange trapper

Mandag: 1 times ViPR, 10 kilometers cykling, 15 minutters gang, 4 gange trapper

Tirsdag: 90 minutters Asthanga yoga, 30 minutters gang, 2 gange trapper

Det er rundt regnet 6 timers intens motion og 8,5 times moderat motion, hvilket jeg er godt tilfreds med. Det er rart at se det sat op i et skema, fordi det giver et godt overblik (og god selvtillid, at jeg gør alt det), så det er meget muligt, det bliver et fast tiltag fremover på bloggen.

Det eneste, der ikke er helt godt er, at jeg har løbet to dage i træk, hvilket jeg normalt ikke gør. Jeg forsøger at sørge for ikke at træne styrke to dage i træk eller cardio to dage i træk. Og så selvfølgelig holde nogle hviledage ind i mellem!

Jeg har talt mine trappeture med, fordi jeg bor på fjerde sal og (næsten) altid tager trapperne i hurtigt tempo for lidt ekstra motion. Rengøring, indkøb osv. Har jeg dog ikke skrevet på, men husk at alt tæller:

20120424-184126.jpg

Skriv et svar

