2. dag uden sukker

30 Apr

Så er anden dag uden sukker næsten ovre. Det er gået fint, men jeg har været noget sulten, så jeg har spist lidt ekstra af det gode:-)

Til morgenmad fik jeg dette:

20120430-222953.jpg

Ja, og jeg var altså ikke mæt, så det blev til en bette ostemad oven i på LCHF-brødet fra i går.

Til frokost fik jeg denne tallerken:

20120430-223144.jpg

Salat fra i går og LCHF-brød med Hanegal spegepølse og lækker hjemmerørt remoulade.

Eftermiddagen bød på en pære og et par bountyer. Ups! Har frosset resten (altså dem jeg ikke skal have med på picnic i morgen), så jeg ikke i en uforvaret stund kommer til at køre dem ned.

Jeg var til ViPR for anden gang, og det var nøjagtigt lige så hårdt. Faktisk oplevede jeg det ubehagelige at blive dårlig. Ved ikke om det er pga. de begrænsede kulhydrater eller dårlig form, træks var det i hvert fald.
Måtte lige ud og sidde med hovedet mellem knæene og have koldt vand på håndleddene, men så klarede jeg da resten af timen for fuldt blus. I morgen står den på morgenyoga og en lille gåtur rundt om Brabrandssøen med en sød veninde og madpakker. Hvor langt der er, må vi vente og se. Endomondo screenshot to come.

Jeg måtte se at få kørt noget mad ind efter træningen, så jeg lavede en hurtig suppe:

20120430-223933.jpg

Jeg har svitset et halvt løg og 1 tsk currypaste i kokosolie, tilsat 1/2 pose wokgrønt, 1/2 dåse kokosmælk (rester fra bounty-laveriet i går).
På en pande stegte jeg seks tigerrejer i kokosolie og tørre chili. Lækker, nem og sund aftensmad.

Så blev der bagt squashkage, og jeg blev jo nødt til smage et lille hjørne:

20120430-224210.jpg

Jeg lavede en lækker topping af Philadelphia, saften fra en halv citron og lidt Sukrin. H.E.A.V.E.N.

En kommentar to “2. dag uden sukker”

  1. frk. sveske maj 1, 2012 hos 5:29 am #

    Sådan Trine, lækker mad du har fået.
    Den der squash-kage skal jeg vist også snart bage igen, selv om der hurtigt går hygge i den med al den kage…hehe…
    – frk. sveske

Skriv et svar

