4. dag (næsten) uden sukker

3 May

Ui, jeg har haft fart på de sidste par dage! Det betyder også mad på farten og en lille smule svært ved at holde mig inden for rammerne. Og det resulterede altså i en sodavandsis i dag. Med sukker. Fyfy! Men det var nu engang det eneste, jeg havde lyst til i hele verden, så ja…

Men ellers er det gået fint. Jeg stod tidligt op for at lave en madpakke, der også skulle indeholde et morgenmadsalternativ til mine medstuderendes rundstykker og wienerbrød, hvilket resulterede i denne sag:

20120503-185907.jpgn dg

Også lige en fyfy-finger til sølvpapiret, men på en dag som denne, måtte jeg godt:-) Og hvad skulle dagen så bruges på?

20120503-190105.jpg

Jeg skulle da nyde det gode vejr sammen med 20.000 andre studerende til årets Kapsejllads. Vi hyggede os på tæpper, de andre med øl, jeg med vand og en gigamadpakke. Den indeholdt tomat, agurk, kødboller, squashkage og et æble i min nye fine æblebeholder:

20120503-190338.jpg

Fra en yderliged til en anden – jeg cyklede hjem, mens festlighederne var på sit højeste og tog til bankmøde med min dejlige kæreste. Voksensnak, you know. Pyh! Heldigvis havde jeg maven fuld af ærter og pistacienødder, så jeg udholdt al talsnakken:-)

Nu vil jeg hygge mig med en sød én og overveje, om min sodavandsis skal betyde start forfra eller hvordan og hvorledes…

Jeg håber, I nyder det smukke skønne vejr og spiser en masse grillmad<3

2 kommentarer to “4. dag (næsten) uden sukker”

  1. frk. sveske maj 3, 2012 hos 7:25 pm #

    Årh grillmad… shh! Det har jeg bare haft lyst til, men håber lidt på kæresten og jeg skal ud og have en lækker steak med smagen af grill her i weekenden😉

  2. detsundeliv maj 3, 2012 hos 7:30 pm #

    Uhm, jeg håber også, jeg får noget grillmad i løbet af weekenden! Krydser fingre for, du får lokket kæresten med, selvom det plejer at være nemt at lokke mænd med gode steaks:-)

Skriv et svar

