Madplan

6 May

Her ses min madplan for den næste uge. Måske bliver der byttet om på dage eller lignende, men den er udgangspunktet for min indkøbsseddel og min planlægning. Er der noget, I gerne vil se opskrifter på?

Mandag: Mexikanske “pandekager” uden korn

Tirsdag: Omelet med purløg, grøntsagsruskomsnusk og spinat

Onsdag: Noget nemt og hurtigt, skal til foredrag

Torsdag: Stærk thaisuppe med tigerrejer og grønt

Fredag: Kammuslingespyd med ærtepuré og rødkålssalat

Lørdag: rispapirruller med
sprøde grøntsager, vannameirejer og edamamebønner

Søndag: Rester

2 kommentarer to “Madplan”

  1. amalie maj 7, 2012 hos 11:10 am #

    Ej det lyder sgu lækkert! Vil da gerne se opskrifter på det hele😛
    Kig gerne forbi min blog: http://www.voresboble.dk/
    – Amalie🙂

    • detsundeliv maj 7, 2012 hos 1:11 pm #

      Det må jeg få smidt op så:-)

      Sikke en fin blog I har. Jeg er (som den nørd jeg er) imponeret over jeres gode sprog og korrekte grammatik, jeres unge alder taget i betragtning! Jeg læser selv dansk, jeg kan varmt anbefale det,
      Amalie:-)
      Og skønt med positiv livsindstilling!
      Kh Trine

Skriv et svar

