Frugt og grøntsagsoverload

7 May

Indtil videre går det super godt med min madplan… Eller øh – jeg har da fået købt ind til den:-)

20120507-212023.jpg

Så mange grøntsager og så meget frugt røg der med hjem fra Netto og Brugsen her til aften.
Jeg var nede og passe min yndlingsbaby et par timer, og gæt hvad han fik til aftensmad? Blomkålspizza, som hans søde mor har fundet opskriften på her hos mig. Det er altså hyggeligt!
Da jeg havde fået passet og handlet, var jeg stadig ikke sulten. Enten kan jeg takke min olie/æg/ost morgenmad, eller også min droppede træning, som hiver mig en GOD appetit. Især her om mandagen, hvor det er dødsViPR, der har pladsen. Efter mine to udendørs
løbeture de seneste tre dage
har jeg erhvervet mig min skinnebensbetændelse nummer 1001, så dagens træning blev altså droppet til fordel for babyhygge og hvile.
Nå, tilbage til den manglende sult… Jeg gider ikke spise uden sult, så jeg nøjedes med skønne friske ærter og en håndfuld nødder.

Hvad gør I, hvis I ikke er sultne? Spiser I alligevel?

2 kommentarer to “Frugt og grøntsagsoverload”

  1. tine1010 maj 8, 2012 hos 12:49 pm #

    Skøn blog du har dig! Du har lige fået en ny follower🙂 Glæder mig til at følge din vej mod et sundere liv..
    Hvis du mangler motivation en dag, så har jeg hver mandag et indlæg som skiller sig lidt ud fra resten af bloggens tema. Det hedder mandags inspiration og her forsøger jeg at komme med masser af billeder der motiverer til en aktiv livsstil🙂 Men tiden kommer der nok også noget mere kost og andet ind over, men bloggen er ikke så gammel endnu😉

    Du skal være velkommen til at kigge forbi🙂

    http://liseogtine.wordpress.com/

    • detsundeliv maj 8, 2012 hos 1:54 pm #

      Tusind tak🙂 Det er så skønt at få ros.

      Det vil jeg klart tjekke ud fremover, det er altid dejligt med lækre motivationsbilleder🙂 Rigtig fin blog I har fået startet op!

      Kh Trine

Skriv et svar

