Ugen der gik i motion #1

8 May

Lidt forsinket oversigt over sidste uges træning. Disse indlæg vil fremover komme søndag aften. Jeg tager ikke den såkaldte hverdagsmotion med i disse oversigter, men bare den regulære træning.

Mandag: 1 times ViPR

Tirsdag: 1 1/2 times asthangayoga

Fredag: 5 kilometers løbetur

Lørdag: 1 times Core Pulse

Søndag: 5 kilometers løbetur

Træning på 5 ud af ugens syv dage er helt ok!

Og jeg er endelig begyndt at kunne mærke, at jeg er lidt strammere. Mine lår og baller blævrer ikke helt så meget, når jeg går. Og allerbedst er det, at jeg kan mærke min kondition forbedres. Løb f.eks. 5 km på 27,30 minutter søndag. Optur:-)

2 kommentarer to “Ugen der gik i motion #1”

  1. frk. sveske maj 9, 2012 hos 5:58 am #

    Hej Trine,
    God idé med et kik i din motionsdagbog😉 Måske jeg også skulle indføre det på min blog?
    Fantastisk, at du føler dig strammere – den effekt udebliver deværre lidt hos mig… Hmm… men må hænge i og i aften står den på BodyPump. Måtte desværre droppe step-timen i går, da jeg havde mavepine hele dagen :-S
    Super flot løbetid!

    KH
    – frk. sveske

  2. detsundeliv maj 9, 2012 hos 10:58 am #

    Jeg vil i hvert fald meget gerne følge med i din motionsdagbog!

    Ja, det er dejligt at kunne mærke, at der sker lidt. Jeg tror, det er fordi, jeg har ændret min indstilling fra “det er flot bare at komme afsted” til “jeg skal kunne smage blod og være nær brækstadiet HVER gang”. Altså, jeg giver mig virkelig fuldt ud under min træning. Jeg ser mange på de hold, jeg træner på, der næsten ikke sveder, men jeg har nu svært ved at forestille mig, at du med din viljestyrke skulle være en af dem..
    Noget andet kan være manglende variation. Hvis man næsten altid træner det samme, vænner kroppen sig jo til det, og så får man ikke nær så meget ud af træningen. Har du snakket med en PT i dit center? Synes nogle gange sådan et fagligt indspark kan give lidt:-)
    Det kan jo også bare være, du er for hård ved dig selv og er den eneste, der ikke kan se resultater.
    Kh Trine

Skriv et svar

