Udfordring: 7 dage (næsten) uden snacks

10 May

Jeg er hoppet med på bølgen i blogland og tager 7 dage uden snacks. Why not?
Altså udover at det er sindssygt angstprovokerende kun at måtte spise tre gange om dagen. Og at jeg er bange for at komme til at overspise til måltiderne.
Til gengæld kan det måske hjælpe mig til vægttab og hjælpe mig med at holde mit blodsukker super stabilt. Jeg har – især om eftermiddagen – enormt svært ved at stoppe med at spise, hvis jeg først kommer i gang, og så kan der altså godt ryge lidt for mange kalorier indenbords…

Men med faste til kl 16.00 i dag pga. undersøgelser på hospitalet var det jo en oplagt dag at starte på “no snacking”. Eneste problem er, at jeg er umættelig, når jeg ikke har fået morgenmad, men det må jo bare løses med et STORT aftensmåltid.
Dagens ViPR har heller ikke ligefrem gjort mig mindre sulten.

Jeg tillader dig mig selv en enkelt daglig snack som buffer, det, tror jeg, vil hjælpe mig psykisk. Og den ekstra snack bliver altså brugt de dage, jeg skal træne, for der har jeg behov for energi for at give mig selv fuldt ud.

Jeg glæder mig til at prøve! Og ikke mindst følge Frk. Sveske, Jane og Henriette

Skriv et svar

