Gå væk sygdom

14 May

Kender du den her:

20120514-121445.jpg

Echineaforce har reddet mig fra mange forkølelser. Og jeg er altså lidt svær at overbevise, når det gælder alternativ behandling! 30 dråber i et glas vand 4 gange dagligt, når dy mærker lidt kriller i halsen eller tilstoppet næse. Jeg håber, det tager toppen af det halsonde, jeg har på vej.

Husk at det kun virker, når sygdommen er ynder opsejling. Hvis den først har indtaget din krop, er der ikke andet at gøre end at pakke dig ind i dynen med en stor kop te og masser af hygge.

God bedring!

4 kommentarer to “Gå væk sygdom”

  1. frk. sveske maj 14, 2012 hos 12:29 pm #

    Årh, Trine…
    Echinaforce har også reddet mig mange gange – er blevet rigtig glad for spray-versionen.
    Deruover kan jeg anbefale at supplere med et ekstra skud C- og D-vitamin.
    God bedring.
    – frk. sveske

  2. detsundeliv maj 14, 2012 hos 8:08 pm #

    Øj, jeg vidste sket ikke, man kunne få den i spray, smart! Hvordan fungerer den så?

    Jeg får faktisk både ekstra c- og d-vitamin (og b og zink og kalk:-)), så det må altså godt lige holde sig fra døren det sygdom.

  3. Jannie august 27, 2013 hos 9:59 am #

    Jeg er igen igen rendt ind i forkølelse, så det må jeg vist lige prøve. Gider bare ikke være snottet resten af eftersommeren. Er det den her du bruger: http://www.avogel.dk ?

    • detsundeliv august 30, 2013 hos 9:48 am #

      Øv altså! Jeg kommer bare direkte til forsiden, men jeg bruger i hvert fald den fra A. Vogel. God bedring:-)

Skriv et svar

