Ugen der gik i motion #2

14 May

Så er der update på sidste uges motion.

Tirsdag: Halvanden times yoga

Onsdag: 1 times Body Flow (blanding af yoga, tai chi og pilates)

Torsdag: 1 times ViPR

Lørdag: 1 times Body Pump

4 træningsgange i løbet af en uge er ok, selvom jeg har set bedst med fem. Dog har det været relativt hård træning, som har kunnet mærkes i musklerne, og så er det jo godt med hviledage.

Som en sød læser påpegede i mit indlæg og at træne hårdere, skal man naturligvis huske at passe på sig selv og lytte til sin krop. Derfor er der heller intet løb i denne uges motion, fordi jeg har en skinnebensbetændelse, der driller mig. Det er rigtig ærgeligt, fordi jeg gerne vil have en god tid, når jeg skal løbe kvindeløb om under en måned, men helbreddet kommer i første række.
Af den grund venter jeg også lige et par timer for at se, om jeg er klar til dagens træning. Er sølle og har både ondt i skinneben og hals i dag, sikke et skravl;-)

Skriv et svar

