Træningsmotivation

16 May

Hvis du mangler motivation til at træne, så se denne liste. Den er super motiverende. Alle tingene er indlysende, men det giver altså lige et boost at se det samlet på skrift.

Så hvis du sidder hjemme i regnvejret og ikke kan tage dig sammen til at cykle ned i træningscentret, så tag et kig på denne liste.

Og træn gerne lidt for mig, tak! Jeg sidder fuld af krudt i bagdelen med et korpus fyldt af snot og sygdomsbaktusser og vil gerne ud at løbe, men det er altså ikke en god idé at træne, når man er skidt.

2 kommentarer to “Træningsmotivation”

  1. tine1010 maj 16, 2012 hos 9:04 pm #

    Jeg tog vist en time for dig i dag så😉 Jeg gav den nemlig både gas til en bikefit max time og bagefter en bodyfit. Og jeg gav mig virkelig i dag🙂
    God bedring, det er for surt at være syg😦

    http://liseogtine.wordpress.com/

  2. detsundeliv maj 17, 2012 hos 9:18 am #

    Skidegodt, så bliver det ikke nær så hårdt at starte op igen;) (gid man tent faktidk kunne overføre træning…) Og hver sejt at du gav den så meget gas!
    Tusind tak:-)

Skriv et svar

