Eksamensmode

21 May

Dagen i dag er gået med interviews,
transkribering og artikelskrivning.
Jeg GLÆDER mig så meget til at være færdig, og så krydser jeg altså lige mine små pølsefingre for, at det gode vejr holder ved. Jeg ved ikke helt, hvor min motivation til denne eksamen er, har nogen taget den?! Jeg har erklæret undtagelsestilstand og må ikke lave nogen aftaler what so ever førend onsdag, hvor den skal afleveres. Det eneste jeg må er at træne, for det gør mig klar i hovedet og giver mig energi.
Jeg trippede ned i fitnesscentret i dag, selvom jeg stadig er lidt snottet. (Det opfordrer jeg ikke andre til at gøre, men jeg kunne altså ikke holde mig i ro mere). Det blev til Power Step i stedet for den sædvanlige ViPR, fordi jeg så kunne træne sammen med min søde træningsmakker. Efter en sveddryppende time – litteraly – blev vi enige om at hoppe med på det efterfølgende Zumba-hold. Det var vi ikke sådan udpræget gode til,
men sjovt var det!
Derfor blev det også til en sen aftensmad, som bestod af æggekagerester fra frokosten med stegte Hanegal pølser, fordi jeg fil en eller anden mærkelig pølsecraving. Det er ret underligt, men jeg er begyndt at have lyst, som i meget lyst, til KØD, hvilket aldrig har været tilfældet tidligere, hvor jeg sagtens kunne undvære det. Jeg ved ikke, om det er et godt eller dårligt tegn, men det føles rart at erstatte brødtrangen, som i øvrigt også er meet sværere at modstå.
Nå, jeg ævler, så jeg tjekker ud for nu for at forberede et interview til i morgen og se aftenens Paradiseafsnit (og jo, det ER faktisk en del af min eksamen!). Med på vejen får I lige billeder af dagens måltider:

20120521-215458.jpg

20120521-215531.jpg

20120521-215549.jpg

20120521-215607.jpg

Der mangler en lillebitte guldbarre, som jeg altså ikke kunne modstå i Brugsen.
4 kroner, så skulle man da være et skarn…

2 kommentarer to “Eksamensmode”

  1. Rikke maj 21, 2012 hos 8:44 pm #

    Hvor er det sjovt! Lige præcis de sidste par dage har jeg haft præcis den samme kød craving! Og ikke det der kyllinge pjat, men okse og gris! Til gengæld synes jeg at jeg får en meget mere behagelig mæthed, og uden den der uro i kroppen, som der kan være når man craver sukker1

    • detsundeliv maj 22, 2012 hos 1:55 pm #

      Ja, det føles lidt skørt ikke? Jeg spiser ikke okse, men det
      Har også været tung kød som stegte kyllingepølser og fed laks,
      jeg har haft lyst til. Og du har helt ret med mæthedsfølelsen, det
      føles anderledes og meget rarere:-)

Skriv et svar

