Travl!

22 May

Hvis her er lidt stille er det bare, fordi jeg har travlt med det her:

I modsætning til ham her, der bare har travlt med det her:

20120522-230630.jpg

Ja, jeg sagde altså til ham, at det var lidt varmt til at ligge under dynen:-)

Den anden mand i husstanden er i København hele ugen, så jeg har skrivebordet ganske for mig selv.
Til gengæld bliver man lidt småtosset af at sidde i en lille lejlighed alene OG med smukt vejr udenfor. Godt jeg lige fik en social dosis af min søde og pæne træningsmakker med en gang løb og core i dag. Jeg har aldrig i mit liv svedt så meget, det dryppede fra mig, og det gør det ellers aldrig, da jeg faktisk har lidt vanskeligt ved at komme af med varme.
Min træningsmakker går også meget op i kost og spise nogenlunde som jeg. Hun er noget mere alternativ i sin tilgang til sundhed dog, og jeg kan mærke det er sundt for sådan en halvkonservativ (altså ikke politisk!!!!!!!!) dåse som mig at blive rusket lidt op i. Jeg får mere og mere lyst til at bevæge mig længere ind i den verden. Men langsomt går det – skal jo lige kunne følge med:-)

2 kommentarer to “Travl!”

  1. frk. sveske maj 23, 2012 hos 5:36 am #

    Hej Trine,
    Der blev jeg nysgerrig – hvad er det for en ‘verden’? Hvilken tilgang har din makker til sundhed?
    Elsker bare at høre om andres livsstil og erfaringer – ja ja, det er en skade, I know😉
    God læse- /skrivelyst.
    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv maj 23, 2012 hos 7:17 pm #

      Hej søde Frk. Sveske

      Du har lige fået en mail:-)
      Jeg elsker også at høre om andres livsstil og erfaringer:-)

      Tusind tak! Og for lige at svare på dit spørgsmål, så har jeg dansk som hovedfag, men læser pt. sidefag i journalistik på Journalisthøjskolen, glæder mig dog til at komme tilbage på Uni. Det passer bedre til mit temperement. Hvad er din uddannelSe?

      Kh Trine

Skriv et svar

