Fabelagtig grillmad

26 May

Min opgave befinder sig i terminalfasen (når den er afleveret er den død for mig), og det samme gør jeg snart også, hvis jeg ikke får lov til at komme ud og nyde de skønne danske vejr med mine dejlige veninder og kæreste. Give me!

I går blev det dig til en friaften hos min søde mor og hendes søde kæreste. Jeg havde ønsket grill på menuen, og vi tog i Kvickly, hvor jeg fik lov til at vælge lige, hvad jeg ville.

Det blev til krydrede kyllingespyd med løg, rød peber og champignon, nye danske asparges med smør, hanegal pølser med Hanegal bacon og majs med smør og salt (yndlings<3).

20120526-220154.jpg

20120526-220428.jpg

Ja og remo og ketchup fra dåse. Sikke en forræder jeg er:-) Og desserten stod endda på chokolade (og verdens bedste vandmelon), jeg er en værre én. Glæder mig til tid i overskud til køkkenudfoldelser.

Jeg håber, I får grillet derude i det eminente sommervejr!

Skriv et svar

