Nike sweet victory II

27 May

Se lige, hvad jeg måtte få i dag:

20120527-222445.jpg

20120527-222726.jpg

De kom heeeele den lange vej fra min far i Californien, og Sp havde hans kæreste dem med hjem til DK med mig.

De skal afprøves til en 90 minutters Step puls i morgen, jeg GLÆDER mig. Og det gør de faktisk også!

2 kommentarer to “Nike sweet victory II”

  1. frk. sveske maj 29, 2012 hos 6:39 am #

    Hej Trine,
    Hvad er det for en model? victory II (er det ikke fodboldstøvler)?
    Hvordan fungerede de til step?
    Jeg er selv på jagt efter nye træningssko – har indtil nu sværget til støvlet-modellen, for at få ekstra støtte til step, men tvivler på det er nødvendigt og vil gerne have en alm. træningssko denne gang – men hvilke? (Er vild med Nikes design, men har meget smal fod, så skoen skal være smal).
    – frk. sveske

    • detsundeliv maj 29, 2012 hos 8:00 pm #

      Hej Sveske

      De hedder sweet victory II. Måske det er uden “sweet”, at det er fodboldstøvler?:-)

      Jeg har fået dem anbefalet af to af trænerne i SATS, men jeg fik mega ondt i fødderne efter meget kort tids step og måtte skifte til mine gamle. Ved ikke om det skyldes noget andet, så de får selvfølgelig et par chancer mere, så kommer jeg med en bedømmelse:-)

      De er meget smalle, synes jeg, men mine fødder er også ret så brede. Min træningsmakker er super glad for sine Nike Lunarfly til step, og de har afhjulpet problemer, som hun havde min sin ankel, som støvletter ikke hjalp på. Men tror det er meget en smagssag med støvletter…

      Kh Trine

Skriv et svar

