Ugen der gik i motion #4

28 May

Nå, der skulle jo tages revanche for sidste uges manglende træning pga. sygdom, så:

Mandag: 1 times PowerStep (kombination af step og styrke) og 1 times Zumba (forbrænder man mon flere kalorier, hvis man griner hele vejen igennem?)

Tirsdag: 1/2 times intervalløb og 1/2 times Core (mave/ryg-træning)

Onsdag: 1 times BodyFlow (kombination af yoga, pilates og tai-chi) og 1 times BodyPump (styrketræning med frivægt)

Torsdag: 1 times ViPR

Lørdag: 5 kilometers løbetur hos min mor på dejlig blødt underlag (til skinnebenene) og på 27 minutter og 28 sekunder.

Fredag og søndag var hviledage med henholdsvis en dejlig gå- og cykeltur.

6,5 times motion eller træning 5 ud af ugens 7 tage er helt perfekt, så i denne uge er jeg mere tilfreds end i sidste. Og hvor er det skønt at få brændt noget krudt af – især når man sidder på sin flade med eksamensopgave dagen lang:-)

I den kommende uge prioriterer jeg at få løbet tre gange, så jeg er klar til at kunne løbe næste uges kvindeløb på mellem de 27,5 og 30 min., vi har meldt os til. Det lyder måske nemt, men der er virkelig nogle killer-bakker på ruten, og det lægger jo flere minutter til ens tid. Men først vil jeg nu ned at prøve mine nye sko til Step-event:-)

6 kommentarer to “Ugen der gik i motion #4”

  1. maja maj 28, 2012 hos 6:23 am #

    Hvad er det der ViPR træning?🙂

    • detsundeliv maj 28, 2012 hos 7:26 pm #

      Det er en kombination af aerobic og styrke. Alt hvad man laver, gør man med
      en gummicylinder, som du kan se her:

      https://detsundeliv.wordpress.com/2012/04/23/zombier-og-lobeapps/

      Det er hårdt, men godt!🙂

      • Maja maj 29, 2012 hos 5:36 am #

        Nååårh det har jeg godt hørt om:) er det i dit fitness center at du træner det?

    • detsundeliv maj 29, 2012 hos 7:54 pm #

      Jep, der er der nemlig. I SATS –
      Tror måske de er de eneste, der har det, men er ikke helt sikker. Så det kommer jeg til at savne i KBH, hvor der jo ikke er særlig mange SATS.

  2. minslankekur maj 28, 2012 hos 8:44 am #

    Ja, det var noget af en forbedring af aktivitetsniveau!😉 Way to go!

    • detsundeliv maj 28, 2012 hos 7:19 pm #

      Ja, det var altså lidt mere tilfredstillende:-)

Skriv et svar

