Update

29 May

Nøøøøj, lyden af min printer har aldrig lydt så skøn!

I morgen kl. 10 afleverer jeg, og så skal jeg bruge dagen med en meget, meget sød veninde fra København, som jeg ikke har set i alt for lang tid. I morgen aften skal jeg så spise med de dejligste piger fra min læsegruppe og i byen med hele holdet afterwards. Armen, kunne det være bedre? Ja, for det hele optimeres selvfølgelig af min morgenløbetur<3

Torsdag skal der styr på kosten, jeg ar simpelthen proppet for meget og forkert i hovedet under denne eksamen. Både fordi jeg har haft travlt og ikke har fået gjort nok ud af maden, men også fordi jeg har trøstespist, fordi det var synd for mig. Så jeg er mildest talt ikke tilfreds i min ballonkrop. Planen er lagt, og du kan høre om den torsdag. Den deler meget vel vandene…

Bare lige en kort uddate fra sofaen, hvor der hækles på livet løs.
Det er jo afslapning i sin reneste form:

20120529-214810.jpg

Hov: Jeg skylder vist også en update på den det step-event.
Det var åndssvagt hårdt, og jeg var flad som bare pokker bagefter. Men det var sjovt og fedt, selvom jeg fik ondt i fusserne af mine nye sko efter fem minutter. Ved ikke lige hvorfor, det må lige testes ved første lejlighed, så jeg kan komme med et review på dem.
Fordi jeg havde givet den sådan gas,
måtte jeg få sådan en lækker tallerkenfuld til aften:

20120529-215157.jpg

NUM!

2 kommentarer to “Update”

  1. frk. sveske maj 30, 2012 hos 12:16 pm #

    Årh Trine, sikke en teaser. Kan du ikke bare løfte lidt af sløret? Måske en ny kost udfordring, som jeg skal joine? Hehe
    Jeg går selv og overvejer, om jeg skal forsøge mig med endnu en udfordring…
    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv maj 31, 2012 hos 11:32 am #

      Ja, det var lidt strengt. Og så forlod jeg bare computeren i går, så jeg slet ikke kunne svare dig, undskyld altså;) Men jeg fik til gengæld fejret eksamen med manér (og også min sidste aften uden køkkenvægten ved min side).
      Som du kan læse, har ejg tænkt mig at tælle kalorier (men spise på samme måde), fordi det simpelthen tidligere har vist sig at virke rigtig godt for mig. Jeg bliver motiveret at at kunne se sort på hvidt, hvad jeg fylder mig med. Så det er jo nok ikke en udfordring for dig, der er færdig med den slags… Eller?

      Kh Trine

Skriv et svar

