Stemningsbilleder fra eksamensafleverings dag (og nat)

31 May

Som du måske opdagede fik jeg ikke blogget i går. Men det var fordi jeg var på lagerplads med min søde veninde Maria:

20120531-141742.jpg

Jeg købte mig selv eksamensgave(R)

Så var jeg på vej ud at spise med min skønne læsegruppe:

Nu også med sorte eksamensrande under øjnene.

Efter spisning eller burde jeg versalere: SPISNING, hyggede jeg mig lidt med ham her:

20120531-142052.jpg

Som er i meget høj kurs herhjemme.
Min søde kæreste blev derfor slet ikke sur, da jeg vækkede ham kl. fem i morges for at vise billeder:-)

Nu skal jeg hen og besøge den større charmetrold af alle, nemlig lille Charlie-baby, der har lært at stå på tæer<3

Livet kunne jo ikke være bedre!

2 kommentarer to “Stemningsbilleder fra eksamensafleverings dag (og nat)”

  1. minslankekur maj 31, 2012 hos 2:53 pm #

    Årh, jeg ELSKER loc!!!

    Tillykke med eksamen🙂

  2. detsundeliv juni 1, 2012 hos 8:55 am #

    Ja, han er jo helt, helt fantastisk:-)

Skriv et svar

