Ugen der gik i motion #5

4 Jun

Motionsmæssigt er min uge gået ret godt (det er den sådan set også ellers:-)). Jeg fik ikke løbet tre gange som ønsket – kun to, men jeg er alligevel meget tilfreds. Grunden til selvrosen kan du læse om i et andet indlæg senere i dag.

Mandag: 90 minutters StepPuls event. Nøøøj. Det var hårdt. Måtte sætte bænkenBendt de sidste to sange, fordi jeg var helt færdig.

Tirsdag: 90 minutters Ashtanga yoga

Onsdag: 5 kilometers løb på løbebtrosfrihed skinnebenenes skyld. 27 minutter tig det, og jeg huskede selvfølgelig også at løbe opad:-)

Torsdag: holdt jeg fri efter en hård bytur om natten..

Fredag: 1 times PowerStep. Fik ved en fejl dobbelt op på vægt,  (PowerStep er halv styrke med frivægt og halv step med høj puls) det var jo ikke særlig hårdt… Eller…

Lørdag: 1 times ViPR. Der var lige så hårdt, som det plejer.

Søndag: 5 kilometers løb på en knap så god tid (29.58). Mine ben var trætte, og jeg vil ikke skælde mig selv ud.

God motionsuge, der skal kompensere for, at jeg ikke får trænet meget i den kommende uge. Mandag og tirsdag har jeg ordineret mig selv hviledage, så mine ben er klar til kvindeløb onsdag. Torsdag og fredag skal jeg på hospitalet, men med weekenden kan jeg nok lige snige mig op på tre træningspas, hvilket de fleste mennesker sikkert ville være mere end tilfredse med

Skriv et svar

