Fakta om mig

8 Jun

I dag kommer der ingen mad på bloggen. Jeg har brugt 16 timer på hospitalet de sidste to dage, så de kulinariske udfoldelser er begrænsede. I stedet tænkte jeg, at jeg ville give jer nogle mærkelige/sjove (?!) fakta om mig, så I kunne lære mig lidt bedre at kende. Kom meget gerne med spørgsmål eller fortæl mig noget, I synes, jeg skal vide om jer:-)

1. Jeg har ikke drukket alkohol i 10 år.

2. Både min storebror og far bor i udlandet – Brasilien og Californien. Jeg vil selv helst bo i Aarhus, men kommer sikkert til at bo et par år udenlands på grund af min kærestes job

3. Jeg HADER bladselleri og ruccola, men ELSKER alle andre grøntsager.

4. Mit yndlingstal er 14. Hvis det SKAL være under 10, er det 7, fordi det er halvdelen.

5. Jeg er en sucker for reality-tv og skriver næsten altid opgaver om det på Uni for at kunne forsvare over for mig selv og omverdenen at se det:-)

6. Jeg havde fire sabbatår efter gymnasiet, inden jeg startede på mit studie

7. Jeg spilder altid alt ned ad mig selv og kan ikke holde et stykke tøj rent i mere end fire minutter.

8. Jeg vil rigtig gerne have børn, inden jeg fylder 30, men at blive gift kan jeg sagtens vente med.

9. Jeg er en bigtime læsehest og læser mindst to bøger om ugen, der ikke har noget med studiet at gøre.

10. Udover reality-tv elsker jeg Berverly Hills og planlægger gerne min dag, så jeg har mulighed for at se det. For mig har de tre kvarters afslapning om eftermiddagen altid været et dejligt pusterum.

11. Jeg har 5 tatoveringer, men ingen, der møder mig, tror på det.

12. Jeg har været storryger til jeg var 20, men er i dag den største antiryger.

20120608-190839.jpg

Til jer der gerne vil høre, hvordan det går med kalorietællingem, så kommer der en update i begyndelsen af næste uge:-)

Skriv et svar

