Anmeldelse af AQVIA-danskvandsmaskine

20 Jun

Så fik jeg taget min nye AQVIA danskvandsmaskine i brug.
Den var en gave fra min aller sødeste kæreste, der havde undersøgt markedet og fundet, at denne burde være den bedste, og så var han desuden vild med designet.


For 1199 får man en fin AQVIA-maskine i valgfri farve med to tilhørende flasker og en kulsyrepatron. Denne skulle holde til 50-60 liter danskvand, og en ny kan erhverves for 99 mod aflevering af den brugte kulsyrepatron. Ellers koster en ny 299.

AQVIA er nok den dyreste på markedet, men den er også GOD. Den laver en masse bobler på kun fire sekunder, og det er bestemt ikke en flad omgang danskvand, der kommer ud af set, men en sprudlende og tungeprikkende væske.
De kraftige bobler holder sig fint til næste dag i de medfølgende flasker, der er kun en lille bitte forskel fra den helt frisklavede danskvand.

20120620-211816.jpg

Jeg har prøvet SodaStream, som også fungerer upåklageligt, men man skal trykke over dobbelt så længe på knappen for at få samme kraftige brus som med AQVIA,, og så holder kuldyrepatronen jo ikke så længe. Desuden larmer AQVIA mindre.

Maskinen ser flot og stilren ud på køkkenbordet, og så står sen rigtig godt fast på underlaget.

Til dig, der har problemer med at få drukket nok vand, eller som bare elsker boblende danskvand, er dette vidunder et must. Jeg glæder mig til at have den stående på mit nye køkkenbord og afprøve forskellig smage. Tænker det vil være skønt blandet op med den hyldeblomstsaft, som Tatjana netop har postet.

20120620-211855.jpg

SKÅL!

For en god ordens skyld vil jeg lige understrege, at dette indlæg ikke er sponsoreret, men blot udtryk for min egen mening om produktet.

3 kommentarer to “Anmeldelse af AQVIA-danskvandsmaskine”

  1. frk. sveske juni 21, 2012 hos 5:40 am #

    Hej Trine,
    Den er ‘købt’ – i hvert fald bliver AQVIA-maskinen stående på min ønskeseddel😉
    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv juni 24, 2012 hos 7:23 pm #

      Hej sveske

      Du må se, om du ikke kan lokke lidt med kæresten;-)

      Kh Trine

Trackbacks/Pingbacks

  1. Hyggelig aften og rejer på spyd « Det sunde liv - juni 23, 2012

    […] svinger indbyrdes. Nå, men der blev hældt rigelige mængder øl og vin ned – ja og skøn danskvand for mit vedkommende. Til drikkevarerne skulle vi selvfølgelig have lidt mad, og det blev til en […]

Skriv et svar

