Nem madpakke uden korn

5 Jul

Jeg har helt glemt at vise jer den lækre
madpakke min allersødeste mor biksede sammen til mig, da jeg var i København forrige uge. Især madpakker er svære at lave nemt uden brug af brød, men denne er et hurtigt, nemt og sundt alternativ, der tilmed ikke fylder 157 bøtter.

20120705-222017.jpg

En laksefilet bagt i sølvpapir med rød peber i strimler over – det bliver dejlig sødt og smagfuldt, når det bages. Til den store kutterrejer, økoagurk, helt nye (som i gravet op om morgenen) gulerødder fra Tunø og søde cherrytomater – mums!

3 kommentarer to “Nem madpakke uden korn”

  1. frk. sveske juli 6, 2012 hos 6:48 am #

    Dejligt med en kornfri madpakke hjemme fra mor.
    Min mor er ikke helt med på min ‘nye’ kost – skyldes nok mest alle mine ‘sære’ eksperimenter/kure gennem tiden. Håber, det kommer en dag… det er i hvert fald blevet en selvfølge for mig at leve uden korn😀
    God weekend, Trine.
    KH
    – frk. sveske

  2. Irene juli 6, 2012 hos 11:31 am #

    Dejligt med lidt inspiration til en korn/brødfri madpakke – jeg synes også, den er svær.
    KH
    Irene

    • detsundeliv juli 8, 2012 hos 6:59 pm #

      Skønt du kunne bruge det Irene!:-) Når skolen starter igen skulle jeg måske gøre det til et fast indslag?:-)
      Kh Trine

Skriv et svar

