Ugen der gik i motion #9

9 Jul

Ugens træning blev koncentreret først på ugen pga. den fede event – visdomstandsudtrækning. Jeg skal ikke kede jer med detaljer, men det var ikke sjovt. Går nu bare og venter på, at jeg kan træne igen, og går er
faktisk det helt rette ord i denne sammenhæng, for når man ikke kan træne, må man jo sørge for at gå en masse.
Nå, men det blev da til fem timers træning anyways, så det kan jeg vist være godt tilfreds med.

Mandag: 1 times ViPR, 1 1/2 times Asthanga yoga

Tirsdag: 1 1/2 times Asthanga yoga

Onsdag: 1 times morgen Energy

En anden ting, der begrænser min træning lidt er antallet af hold i SATS.
Det er lidt ærgeligt, at centrene skærer så meget ned på holdene i sommerperioden, men på den anden
side forstår jeg det jo godt. Er det noget det påvirker/generer jeres træning?

2 kommentarer to “Ugen der gik i motion #9”

  1. frk. sveske juli 10, 2012 hos 5:32 am #

    Ja, jeg er også påvirket af færre hold og manglende fremmøde på dem, der så er. Krydser igen i dag fingre for, at steptimen ikke bliver aflyst endnu en gang pga. for få tilmeldte (vi skal være fem og det helt fair).
    Jeg glæder mig til efterårsskemaet kommer på – må jeg indrømme.
    God bedring med tanden – eller mangel på samme😉
    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv juli 11, 2012 hos 6:27 pm #

      Hej søde Sveske

      Skønt at dit stephold ikke blev aflyst alligevel:-) Jeg misunder dig, at du kan træne!

      Tusind tak – det må altså gerne snart gå i orden igen.

      Kh Trine

Skriv et svar

