Pauseskærm og blogfri

19 Jul

20120719-175041.jpg

Lige en lille pauseskærm med meget arto-agtig mig på togtoilettet, der blev brugt til at lægge make-up på:-)
Jeg er på vej til København for at fejre, at min søde veninde er blevet kandidat med bravour. Vi skal hygge, feste, måle lejlighed op, stikkes i (blodprøver – ikke på Vesterbro…), så jeg holder et par dage fri fra bloggen.
Har haft lidt manglende lyst til at skrive, men den vender helt sikkert tilbage med fornyet kraft efter en forlænget weekend i min (snart) nye by! Jeg er lidt bagefter med svar på kommentarer, men det kommer lige snart, promise.
Rigtig dejlig weekend til jer alle.

4 kommentarer to “Pauseskærm og blogfri”

  1. Line juli 19, 2012 hos 9:52 pm #

    Sikke en fantastisk lækker og inspirerende blog du har, er blevet fast læser🙂

    • detsundeliv juli 21, 2012 hos 6:40 am #

      Tusind mange tak – sikke en skøn kommentar at få! Jeg glæder mig til at kigge ind forbi din blog:-)

  2. frk. sveske juli 20, 2012 hos 6:03 am #

    Rigtig god weekend i KHB! (Jeg er bare en lille smule misundelig).

    Skønt med et ‘pip’ fra dig og flot billede😉
    – lige et spørgsmål. Hvilken mascara bruger du til at få så fine vipper. Jeg har selv ret lange vipper, men ville gerne have dem til at se lidt tættere ud.

    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv juli 25, 2012 hos 10:50 am #

      Kære Sveske

      Tusind tak – det var en skøn tur:-) Du må se, om du ikke snart kan lokke kæresten med derover igen.

      Tak for det dejlige kompliment:-) Jeg bruger Loreal Lash Architect 3D, som desværre er udgået af produktion til fordel for 4D, der overhovedet ikke er lige så god. Indtil nu har jeg købt “restlagre” på EBay, men det ser ud som om, det er ved at være slut, og så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg gør. Har brugt denne siden jeg var 13 og begyndte at bruge makeup. Må nok ind forbi http://www.pudderdåserne.dk efter råd:-) Hvad bruger du?
      Apropos makeup, så har jeg netop købt sådan en startpakke fra Bare Minerals med foundation i to farver, setting powder, solskinspudder, primer og tre pensler. Det er simpelthen SÅ godt – også ift. Tromborg. Ens hud bliver så fin:-) Bare lige et tip, nu vi tidligere havde talt om det,

      Rigtig god solskinsdag til dig.

      Kh Trine

Skriv et svar

