Kajakpicnic

26 Jul

Nøøøøj, hvor har det været et skønt vejr i dag! Det er altså dansk sommer, når det er bedst.

I netop dette sekund sidder jeg med denne udsigt:

20120726-213551.jpg

Klokken tyve minutter i ti om AFTENEN?!

Jeg er hos min mor, og vi har været ude at ro i kajak – det var da dagens motion, det kunne sørme mærkes i armene, måske også fordi jeg slæbte kajakken flere hundrede meter på jorden.

I kajakkerne er der små vandtætte huller, der var perfekte til picnicmadpakke:

20120726-214416.jpg

Meget nem og enkel salat med krølsalat, agurk, cherrytomat, majs, avocado, tun og æg. Dressingen er lavet af fromage frais rørt op med frisk dild, persille og purløg og så salt og peber. Vi roede ud til et lille fuglereservat og dækkede op:

20120726-215034.jpg

Med denne udsigt:

20120726-215347.jpg

Jeg har slet ikke ord for, hvor skønt det var. På tilbagevejen knipsede min mor lige et billede af sumobryderen her:

20120726-220102.jpg

Jeg ved godt, jeg ligner en lille tyk bolle, men jeg vil altså have lov til at skyde i hvert fald noget af skylden på redningsvesten, som er min mors kærestes.

Jeg håber sådan, I har nydt solskinsvejret lige så meget som mig, nu varer det jo ikke meget længere.

Skriv et svar

