Ugen der gik i motion #11

5 Aug

Ugens første del var præget af manglende lyst til noget som helst. Min psykiske tilstand gik simpelthen ud over min fysiske energi.

Heldigvis kom lysten, som meget sjældent mangler, tilbage igen torsdag.

Mandag: 1 1/2 times Asthanga yoga

Torsdag: 1 times ViPR

Fredag: 1/2 times intervalløb

Søndag: 1 times Energy og 1/2 times Core

Lige nu skubber jeg en dum skinnebensbetændelse foran mig i håb om at udsætte den til søndag, så jeg kan træne igennem den kommende uge. Det er min sidste uge i SATS Aarhus, som jeg er meget, meget ked af at skulle undvære.
Er så glad for koncepttimerne, de søde og energiske trænere og de andre rare medlemmer.
Så: “Kære Skinneben. Hvis I vil tjene mig 5 dage endnu, så lover jeg I får fred”🙂

Hvordan er jeres træningsuge gået?

2 kommentarer to “Ugen der gik i motion #11”

  1. Freja august 5, 2012 hos 8:56 pm #

    Jeg håber dit skinneben vil tjene dig 5 dage endnu😉

    Mandag: Lille gåtur
    Onsdag: ½ times Intervalløb
    Torsdag: 1 times dans og en lille aften gåtur med en veninde
    Fredag: Aften gåtur med en veninde
    Søndag: 1 time i fitness
    Det var hvad det blev til her ved mig i denne uge med en lille irriterende forkølelse hængende over hovedet🙂

    • detsundeliv august 14, 2012 hos 6:56 pm #

      Hej Freja

      Undskyld det sene svar – jeg er flyttet fra den ene ende af landet til den anden:-)

      Mine skinneben holdt næsten, så din tanke har nok hjulpet;-)

      Der var da også en dejlig motionsuge, du havde dig! Dejligt at kombinere
      Veninder og motion.

      Kh Trine

Skriv et svar

