Update på Nike Sweet Victory 2

6 Aug

Jeg skylder jer vist en update på mine Nike Sweet Victory 2.

Det tog mig altså lang tid at blive fortrolig med dem. Ti træningsgange måske… I starten fik jeg ondt i den svang, jeg som platfodet ikke har. Efter jeg fandt ud af, der var et hul mere til snørebåndende og derved mere støtte at hente, gik det bedre. Men nu er jeg altså endelig ret så glad for dem. Jeg kan hoppe højt i dem og lande med hele min kampvægt i både squat und alles uden knæproblemer. Og de giver mig faktisk mindre skinnebensbetændelse end mine løbesko. Ja fyyyy, jeg ved godt, jeg ikke må løbe i aerobicsko, men jeg glemte mine løbesko en dag, og så opdagede jeg det. Og kom til at glemme løbeskoene igen. Så nu ved jeg, at jeg skal have fat i et par nye løbesko. Men det er jo så pokkers dyrt at flytte altså. Og løbesko er jo ikke helt gratis…

Summa summarum er, at de kan anbefales til dig, der er glad for step, dans, aerobic og lignende. Dog vil jeg til enhver tid anbefale en samtale med personalet i den bedste sportsbutik i din nærhed, en fysioterapeut eller en træner i dit center, når du skal have nye træningssko. Få endelig også lavet en løbestilsanalyse, nu du er i gang. Der er jo lige så mange forskellige fødder, som der er mennesker.

20120806-221944.jpg

En kommentar to “Update på Nike Sweet Victory 2”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Sneaks fetich | Det sunde liv - juni 22, 2013

    […] Nike Sweet Victory II, som du kan læse om her. Jeg bruger dem ikke så meget mere, for jeg får lidt ondt i svangen af […]

Skriv et svar

