Ugen der gik i motion #12

14 Aug

Et lidt forsinket motionsindlæg. Mine skinneben holdt lige nøjagtigt ud, og kun løb fredag morgen måtte skippes,
så jeg kunne holde til trappeløb under lørdagens flytning.

Mandag: 1 times ViPR, 1 1/2 times Asthanga Yoga

Tirsdag: 1 1/2 times Asthanga Yoga

Onsdag: 1 1/2 times Asthanga Yoga

Torsdag: 1/2 times løb

Lørdag: Flytning. 20 gange op og ned fra fjerde sal med tunge kasser, må da også tælle som en slags motion?

Vi har endnu ikke fået pakket ud. Vi kan ikke selv samle vores (kæmpe) tøjskab, da det skal op på en sokkel (hurra for skæve gulve fra 1901), og vi er i gang med at friske køkkenet op, så der kan tingene heller ikke komme på plads.
Så det bliver nok småt med madindlæg. Men jeg skal nok komme med lidt andet til jer.
Jeg glæder mig vildt til at komme i gang i mit nye kæmpe køkken med OPVASKEMASKINE!! Det er et skønt stort rum, men som det eneste i lejligheden i virkelig dårlig stand.
Så det bliver der lige brugt lidt tid og penge på at friske op. Vi får vist først råd til et nyt om et par år, når jeg er færdig med studiet.

Nå, tilbage til motionen. I morgen skal jeg for første gang se, om jeg kan finde
vej til SATS herovre, som jeg prøver til at starte med, da jeg jo har en opsigelsesfrist.
Nogen, der kan anbefale gode centre i København?

4 kommentarer to “Ugen der gik i motion #12”

  1. frk. sveske august 15, 2012 hos 7:03 am #

    Hej søde Trine,
    Dejligt, dine skinneben artede sig. Flot med al den yoga. Sådan en omgang flytning fra 4. sal har helt sikkert givet dig baller af stål.
    Måske du poster lidt billeder af lejligheden, når I har fået indrettet jer. Lyder i den grad luksus med større køkken og OPVASKEMASKINE. Jeg drømmer så meget om mere plads – særligt i køkkenet, så maskinparken kan udvides. Hehe.
    Uh, det varmer mit gamle SATS-hjerte (arbejde i SATS Parken, da jeg boede derovre, men den er vist blevet til fitnessdk), at du har været så glad for den i Århus. Jeg kender ikke lige centrene derovre og SATS-kæden er skrumpet, men vil foreslå en prøvetime i de centre du har i nærheden. Det er den bedste måde at fornemme udstyr og stemning på. God jagt.
    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv august 15, 2012 hos 9:04 pm #

      Hej søde du

      Ja, og efter nogle dages træningspause er benene ligefrem ved at føles gode:-)

      Ai, har du arbejdet i SATS? Har du været instruktør? SATS parken er ganske rigtigt blevet til Fitnessdk, som jeg faktisk overvejer at skifte til, fordi de bare har mange flere hold, men jeg føler mig helt forræderisk.

      Jeg tænker også prøvetimer, men kunne godt tænke mig at kunne træne en uge, så jeg kan prøve de forskellige hold, som jeg jo er gladest for… Men det kan man nok ikke.

      Stort køkken er altid et hit, jeg tænker også at fylde op med maskiner:-) Har du opvasker?
      Der er meget tænkeligt, der kunne komme billeder, når her er blevet fint:-) God idé!

      Kh Trine

      • frk. sveske august 17, 2012 hos 7:50 am #

        Hej igen søde Trine,
        Skønt med stængerne.
        Ja, det har jeg, næsten alle de 3 år, jeg boede derovre. Underviste ikke, men stod i receptionen. Instruktørerne var i hvert fald et hit den gang og i kæderne derovre er det ret almindeligt, at man bruger flere centre fx for at ‘følge’ en god instruktør😉 Kan se en af mine tidligere kolleger fra SATS deltager som prof.danser i Vild med Dans. Det er virkelig skægt. Forstår godt, du føler dig en smule forræderisk, men du må bare finde det center med det udbud og stemning (der virkelig store forskelle fra center til center, ikke kun fra kæde til kæde), der passer dig bedst.
        Nej, jeg har ikke opvaskemaskine og har allerede flere maskiner på listen til den dag, der bliver plads i køkkenet (= vi flytter til mere plads).
        Dem vil jeg glæder mig til at se. Det lyder jo lidt til, at I er startet lidt fra bunden.
        KH
        – frk. sveske

      • detsundeliv august 20, 2012 hos 8:26 pm #

        Hej igen søde Sveske

        Fedt med det job, hvordan fik du det?

        Jeg havde også mine klare favoritter i Aarhus, så dem går man jo efter:-)

        Jeg har jo heller ikke haft opvasker indtil nu, det er så fedt bare at kunne proppe det derind:-) Så det kan du godt glæde dig til!

        Jeg ønsker mig har en masse maskiner, men jeg har desværre allerede fyldt mine skabe op – haha:-)

        Kh Trine

Skriv et svar

