Tøm køleskabet før ferien

22 Aug

I morgen drager jeg mod Aarhus for at gøre rent i min gamle lejlighed, hyggenygge med min yndlingsbaby og hans sødeste mor og fejre min fars 60-års fødselsdag lørdag.
Søndag kører jeg tilbage mod Sjælland flankeret af to meget søde piger. Vi fortsætter dog mod Kastrup for at hoppe på et fly til Cannes, hvor vi har været så heldige at låne min veninde Annes forældres lejlighed. Her skal vi hygge os en uge med sol, vand, drinks og god mad. Pyh, jeg glæder mig!

Det betyder, at jeg skal være væk hjemmefra mange dage, og derfor satte jeg alle rester ud på køkkenbordet og kreerede alletiders restemad, nemlig en omelet.

20120822-214905.jpg

I den var 4 æg, 3 bægre past. æggeblommer, friske grønne bønner, 2 gulerødder, 5 store champignon, 1 stor portobello svamp, 2 gulerødder, 1/2 dåse hytteost, 1 kugle bøffelmozerella, salt og peber (friske krydderurter havde gjort underværker). Mozerellaen gav en dejlig cremet smag og gjorde måltider meget mere mættende. Resten kommer end på togmadpakke i morgen.

I dag har jeg fået en rigtig dejlig nyhed, men mere om det i morgen. For nu skal jeg nemlig sove – er træt efter en omgang ViPR – første træning i mit nye center – også mere om den sag en anden dag:-) Sov godt derude!

Skriv et svar

