Hej Cannes

26 Aug

20120826-122401.jpg

Jeg ville have lavet nogle indlæg til jer, til mens jeg var i Cannes, men jeg har simpelthen ikke nået det. Så i stedet får i dette dejlige budskab serveret på Aarhus’ skønne gader.

Måske jeg kommer på nettet dernede, men nu må vi se. Ellers må I have det rigtig dejligt, til jeg er hjemme igen:-)

2 kommentarer to “Hej Cannes”

  1. frk. sveske august 26, 2012 hos 3:27 pm #

    Ha’ en fantastisk ferie, søde Trine😉
    Jeg glæder mig til at høre meget mere fra ferien, når du er tilbage i DK.
    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv september 3, 2012 hos 9:25 pm #

      Jeg fik aldrig sagt tak søde Sveske! Håber du har nydt det herhjemme:-)
      Kh Trine

Skriv et svar

