Dag 5

16 Jun

Ingen skal beskylde mig for at glemme at tage billeder, så værsgo’ – her har du en halvspist Hanegal kyllingepølse og en halvspist gulerod:

IMG_7123

 

Smuk mad, hva’?

Det her er lidt mere lækkert:

IMG_7125

 

Blomkålsris med koteletter i fad suppleret med de sødeste, saftige danske ærter – årets første.

IMG_7124

 

Dagens fulde indtag:

Skærmbillede 2013-06-16 kl. 20.43.44

 

Lavede en lækker is i går med kun to ingredienser – halv banan, halv kokosmælk, ismaskine vupti, nummenum!

 

6 kommentarer to “Dag 5”

  1. frk. sveske juni 17, 2013 hos 6:18 am #

    Hej Trine,
    Hehe… sjov indledning og måltid med kyllingehaps og gulerod. Kender alt til det med at glemme billederne og det kan ske at tallerknen er tom, inden jeg kommer i tanke om det der foto, jeg skulle bruge til bloggen/ IG.
    Du er kommet godt på sporet af de ønskede kalorier, selv om jeg selv ville få ‘fnat’ af at tælle. Kan slet ikke tage mig sammen til at tælle et par dage, for at tjekke min fordeling (nu hvor jeg gerne vil i ketose og lige skal finde mit fedtniveau). Hmm…
    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv juni 17, 2013 hos 9:19 am #

      Kære Sveske

      Ja, meget æstetisk, ikk’?
      Du har talt tidligere, har du ikke? Jeg synes, det er ok, men det dumme ved det er, at jeg ikke “lærer det selv”, og det gør det sværere at bevare det som en livsstilsændring.
      Jeg er så spændt på at høre om ketosen!!
      Kh Trine

  2. Sofie juni 22, 2013 hos 11:25 am #

    Sikke en fin blog du har dig – har lige fundet den😉
    Hvad er det for noget du bruger til at tælle dine kalorier i? Det ser ret smart ud!🙂

    • detsundeliv juni 22, 2013 hos 9:26 pm #

      Tusind tak Sofie!:-)

      Jeg bruger gode gamle madlog – klart det mest effektive system, jeg har prøvet hidtil. De har ALLE madvarer, og så kan man indtaste sine egne opskrifter og hvor meget man har spist af dem, og så beregner den næringsindhold. Eneste kritikpunkt er, at de ikke har en decideret app, men kun et mobilsite.

      Kh Trine

  3. Nadia juni 22, 2013 hos 2:17 pm #

    Hej! Ville bare høre, om det er en app du bruger til at tælle kalorier med? Og i så fald hvilken.🙂 Kh Nadia

    • detsundeliv juni 22, 2013 hos 9:27 pm #

      Hej Nadia

      Jeg bruger Madlog. De har desværre ikke en app, men kun et mobilsite. Til gengæld er det et super godt og effektivt system🙂

      Hvis man kan nøjes med lidt færre funktioner og ikke helt så præcist indhold, så kan Shape Up app’en anbefales🙂

      Kh Trine

Skriv et svar

