Dag 6

16 Jun

Så er den anden sidste dag af første uge gået. Jeg har været ret dygtig, hvis jeg selv skal sige det, og det giver motivation til at fortsætte ad samme sti. Jeg er stolt og klapper mig selv på skulderen, det må man nemlig godt!

Dagen har budt på:

Skærmbillede 2013-06-16 kl. 21.35.12

Noget af det så sådan her ud:

IMG_7128 IMG_7146 IMG_7147

Jeg var til træning i formiddags på Østerbro (i mit nye fitnesscenter) sammen med min veninde, der er min nye overbo. Altså når jeg flytter. Vi havde meldt os på Puls & Styrke, som jeg også var på inde i KBH K i torsdags. Det plejer at være zeeeensygt hårdt, men det her var ligesom at gå en (rask) tur. Jeg fik ikke pulsen en tøddel op de første tyve minutter, så vi besluttede os for at gå, fordi vi simpelthen ikke fik noget ud af det. Min veninde var oppe at løfte tungt, og jeg ordnede dagens løbeprogram. Jeg skal simpelthen snart til at løfte nogen kilo, men jeg synes, det er såååå kedeligt at styrketræne. Jeg har meldt mig på et Functional-hold i morgen, og der tror jeg vist, man skal kaste lidt med nogle kettleballs, så det er vel en start?!

Efter træning lavede vi pandekager, og det blev til det her lækre set-up:

IMG_7135  IMG_7138 IMG_7139

 

 

Skriv et svar

