Dag 7

17 Jun

I går brugte jeg lidt tid på at forberede ugen i sundhedens navn. Vaske træningstøj, lave pandekager til morgenmad, snitte grønt, skrive madplan osv.

IMG_7144 IMG_7143 IMG_7145

Træningstasken blev pakket, da jeg skulle være i Fitnessdk allerede klokken 06.50. Jeg var da også lidt træt, da jeg væltede ud ad døren. Træt nok til at glemme madpakken med morgenmad og snacks til dagen. Flot Trine! Jeg synes også, jeg var lidt svimmel, da jeg kom derop, men det gik hurtigt op for mig, at det bare var fordi, jeg havde glemt mine kontaktlinser. Heldigvis havde jeg nogle ekstra i min make-up pung, så jeg stod klar til træning kl. 7.

IMG_7150

 

Vent lidt sagde jeg træning? Sorry, jeg mente sved-dig-selv-ihjel-session kombineret med jeg-tror-måske-jeg-skal-kaste-mine-lunger-op-lige-om-lidt-følelsen. For søren da! Men det var virkelig fedt, og træneren var simpelthen så sindssygt sød og motiverende, må lige tjekke, hvad hun hedder, og om hun har andre hold. Det er vildt, så stor forskel, der er på trænere, og hvor meget det egentlig betyder for ens træning.

Vi blev bokset i gennem dette program:

IMG_7153

Heldigvis byder Fitnessdk på nogenlunde morgenmad i modsætning til Fitness World, der jo på det seneste er blevet revset i medierne for at tilbyde Mars Barer, Cola og andet shit til medlemmerne.

IMG_7151

 

Hytteost med ristede nødder og tørrede bær (som der sikkert er lidt sukker i, men det går nok).

Jeg har planlagt, at jeg må spise et usundt måltid om ugen, det gør det nemmere for mig at holde, og så får jeg lige tanket op på kalorier. Det er bare meningen, det er bare ikke lige meningen, det skal være om mandagen, når nu jeg skal vejes om tirsdagen, men min krop skreg på chokolade, så det fik den. Jeg har holdt mig på det antal kalorier, jeg må få, hvis jeg regner min træning med, så jeg siger til mig selv det er ok, og at jeg bare kører videre ad den gode vej fra NU af.

3 kommentarer to “Dag 7”

  1. frk. sveske juni 18, 2013 hos 5:31 am #

    Kære Trine,

    Du kan da heller ikke gemme ti kilo på den slanke krop. Mig i sådan en top ville give en ordentlig mavedelle😦
    Tager hatten af for din disciplin mht. kosten.Det er godt arbejde! Det skal nok give pote, når du i dag træder på vægten.
    Og iih hvor er jeg misundelig på dit hold udbud i fitnessdk. Er det på Nygårdsvej, du træner? Hvor ligger din kommende lejlighed?
    Du må da gerne lige forklare den omgang træning – hvad er squat sit med pind? smash ball? leg to bar? Det lyder i hvert fald som effektiv træning. Drømmer selv om at komme i gang med kettlebells eller afprøve crossfit, men mulighederne er ikke lige herude i provinsen – har i hvert fald ikke fundet dem endnu.

    God dag😉

    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv juni 18, 2013 hos 12:44 pm #

      Åh, du skulle bare vide – jeg har nogle dejligt indstrammende træningsbukser, du skulle bare se den uden tøj på – det er skrækkeligt! Og lårene – pyh don’t get me strated.

      Haha, jeg er faktisk helt utilfreds med udbuddet, fordi de har skåret ned på grund af sommerferie🙂 Jeg shopper lidt rundt for tiden mht. center. Arbejder lige ved siden af det i Adelgade, så hvis der er nogle hold, der passer med, når jeg har fri, så tager jeg dem der. Hvis jeg kan træne med min veninde, der arbejder meget, gør vi det i Parken (hun bor lige ved siden af). Morgentræning foregår gerne i royal, da jeg lige pt. bor på Vesterbro.

      Men mit fremtidige center bliver nok Parken, da jeg nærmest er nabo til det, og så supplerer jeg lidt med det på Nygårdsvej. Det kunne være sejt, hvis du boede i KBH, så kunne du komme ned og piske mig til at løfte nogle tunge vægte.

      Jeg planlægger et helt indlæg om funktioneltræning, så skal jeg nok komme med en forklaring (men jeg kan godt love dig, de øvelser gør ondt dagen efter, av av)

      Rigtig god dag til dig søde Sveske.

      Kh Trine

      • frk. sveske juni 19, 2013 hos 5:44 am #

        Godmorgen Trine,

        Ih, hvor er jeg misundelig – vil tilbage til KBH med de mange centre, så man kan shoppe rundt. Skægt, det lige er Parken – det var ‘mit’ center, da jeg boede i KBH. Dengang var det dog S.A.T.S, men de er vist nærmest udryddet – du må lige tage nogle billeder, så jeg kan lure med…hehe…Der har jeg tilbragt mange timer – både med træning og på arbejde. Var receptionist derinde i stort set alle 3 år, jeg boede derovre. Lige da jeg rykkede derover valgte jeg dog Nygårdsvej – men blev dyrere og jeg fik jobmuligheden. Hvor ligger din nye lejlighed?
        Ville glæde mig at være din makker til styrketræningen, mangler virkelig en – særligt nu hvor kæresten har valgt andet center. Vi må arbejde i at flytte, så der er ske noget nyt hele vejen rundt, trænger jeg til.
        Haha… elsker din selvironi, men kender alt til det med det utilfredsstillende spejlbillede – og de der bukser – dem må jeg da eje! hehe…

        God dag til dig, søde Trine.
        KH
        – frk. sveske

        P.S. Ih hvor jeg nyder du er tilbage i blogland.

Skriv et svar

