Ugen der gik i motion #13

17 Jun

Ugen der gik i motion er tilbage i et nyt layout:

IMG_7141

2 kommentarer to “Ugen der gik i motion #13”

  1. frk. sveske juni 17, 2013 hos 9:39 am #

    WOW! Godt arbejde der😉 Skulderklap herfra.
    Mine ‘ugens træning’ vender også tilbage efter denne uge, så må jeg jo hellere få dyrket noget at skrive i den.
    KH
    – frk. sveske

    P.S. Hvad er CXWORX?

    • detsundeliv juni 17, 2013 hos 8:10 pm #

      Tak søde Sveske!

      Yes, det glæder jeg mig til!

      CXWORX er styrketræning fokuserer på core-muskulaturen og hofter/balder. Det er en halv time, og jeg synes, det er hårdere og kommer bredere omkring end den traditionelle mave/ryg-time🙂

Skriv et svar

