Sneaks fetich

22 Jun

Dette indlæg handler ikke så meget om mad, men trods alt noget sundhedsrelateret-agtigt, nemlig sneaks – min store passion. Og nogle af dem fungerer jo også som træningssko.

Så i dag skal vi se på min fine samling af sko, inklusive nogle helt nye babies, der lige er kommet til samlingen.

20130622-192854.jpg

Min første sneakskærlighed, New Balance. De orange trænger lidt til en kærlig hånd, men de er nu ret fine. Og dejlig lette at gå i.

20130622-193150.jpg

Mine Nike Sweet Victory II, som du kan læse om her. Jeg bruger dem ikke så meget mere, for jeg får lidt ondt i svangen af dem.

20130622-195146.jpg

Mine fine Nike Free Run, som min veninde tog med hjem til mig fra NY. De bliver til gengæld brugt en del til træning lige for tiden. De står godt fast i en dyb squat.

20130622-195401.jpg

Og mine Nike Free Tr., som jeg er meget glad for at gå lange ture i. De fik mig også sikkert op og ned ad Corcovado-bjerget i Rio. Jeg købte dem i Indien for kun 340 kroner, så det var et kup.

20130622-195940.jpg

Og min herre grimme Asics sko, som altså bare er de bedste at løbe i.

20130622-200412.jpg

Nyeste skud på stammen og totalt yndlings er Nikes Rosherun model, der er sweetassnice (som Vicki ville sige) at gå i. Og så er de bare mega fede. Dem bor jeg stort set i. Køb dem! Nu! Asos giver 20 % rabat til d. 26/6 med koden ASOS-BAZAR.

De sorte skal lige ses tæt på – de har de fineste små trekanter på midterstykket.

20130622-200859.jpg

Og finalen – mine fine, fine Air Max, som er udsolgt alle steder, jeg elsker, elsker, elsker dem!

Og her ses de så alle sammen samlet:

20130622-201217.jpg

Hvilke sko er dine yndlings?

20130622-233417.jpg

4 kommentarer to “Sneaks fetich”

  1. Sheila juni 22, 2013 hos 9:00 pm #

    Åh, træningssko..❤ var det ikke fordi jeg har en høj selvdisciplin hvad købe lyst angår, druknede vi i træningssko her i huset! Altså, sådan nogle kan man jo bruge om man træner eller ej, ikk?😀
    De dér Asics har jeg også haft! Jeg elskede dem, og gik mange, lange ture i dem. De endte sidst som arbejdssko da jeg var gartner. Eminent fodtøj til betongulve, siger jeg bare..🙂

    • detsundeliv juni 22, 2013 hos 9:29 pm #

      Åh ja, de kræver nærmest uendelige hjerter, ikk?🙂 Træningssko er så venlige på den måde, at man overhovedet ikke behøver at træne for at købe dem! Ih jeg misunder dig den kontrol, sen ejer jeg ikke…

      Ja, de er altså gode de Asics. Og de er ofte på tilbud til 300 eller 400 i Bilka, og det er jo ingenting.

      Kh Trine

  2. Michelle juni 22, 2013 hos 10:12 pm #

    Hvordan synes du str er på roshe run?

    • detsundeliv juni 23, 2013 hos 6:31 pm #

      Hejsa:-)

      Jeg synes, at de ligesom mange andre Nike er lidt små i det. Mine er str. 38,5, og jeg bruger nærmere 37,5-38, men jeg synes, de er en lillebittesmule større end Nike Free.

Skriv et svar

