Ugen der gik i motion #14

23 Jun

20130623-222526.jpg

*Nederst i indlægget kan du se lidt mere om, hvad trænigspassene med * betyder. Snart kommer der et indlæg om funktioneltræning, hvor jeg forklarer lidt om øvelserne.

Ugens træning kan jeg vist ikke tillade mig at være utilfreds med.
Men… Der skulle have stået Løbeprogram del 6 på dagen i dag sammen med yogaen. Det var (desværre fristen jeg næsten til at sige) ikke fordi, jeg ikke gad. Mine skinneben gjorde simpelthen så ondt i går, at jeg næsten ikke kunne gå. Æv, æv, æv. Det går ikke godt med mit perfektionisthjerte. Men jeg forsøger at sige til mig selv, at jeg må benytte lejligheden til at øve mig i at lytte til min krop og passe på mig selv. Det betyder ingen løb i HELE næste uge (med mindre der er et par hundrede meters spurt indlagt i mine functionaltimer). Og at jeg skal tage mig sammen til at komme til fysioterapeut. Og så starter jeg forfra på uge 2 i næste uge igen. Eller når jeg kan. Men det betyder bestemt ikke, at jeg ikke skal træne, jeg sørger bare for at skåne mine skinneben lidt. I morgen står den for eksempel på CrossFit i Fælledparken med de søde piger fra mit arbejde.

Funktionel træning 1:

20130623-223659.jpg

Funktionel træning 2:

20130623-224152.jpg

20130623-224239.jpg

20130623-224301.jpg

Cardio:

20130623-224346.jpg

2 kommentarer to “Ugen der gik i motion #14”

  1. frk. sveske juni 24, 2013 hos 5:34 am #

    Kære Trine,
    Puha – der funktionel træning og interval tager helt pusten fra mig på sådan en mandag morgen! Min kondi trænger virkelig til et løft, men det holder hårdt med løbeprogrammet – dog fortsætter jeg nu ind i uge 2.
    Du kan bestemt klappe dig selv på skulderen efter en uge med masser af aktivititet. Det er vigtigt at lytte til kroppen, men jeg ved bestemt godt, hvor svært det kan være. Vil jo bare gerne gøre alt for at nå målet, men kroppen skal jo med.
    Hvor ville jeg gerne med til dagens Crossfit i min savnede fælledpark i dag. Det har jeg endnu til gode at afprøve, altså crossfit.
    You rock, girl!
    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv juni 25, 2013 hos 1:17 pm #

      Kære Sveske

      Med den fart du løbe på i C25K, så ser det vist ud til, du har en flot kondition!🙂
      Jeg lyttede faktisk så meget til min krop, der bare var træt, træt, træt i går, at jeg blev hjemme fra Cross i går, men til gengæld står den på Functional igen i dag, og det er vist mindst lige så hårdt🙂
      Kh Trine

Skriv et svar

