Sidste arbejdsdag

27 Jun

De sidste par dage har været fyldt af lidt andet end mad. I går blev min fætter, der sammen med hans to år ældre bror er min pseudolillebror, student med et imponerende 12-tal. Jeg er så stolt af ham, for han er i særdeleshed en ambitiøs ung herre, der har studeret flittigt. Jeg kunne desværre ikke være der, men i morgen drager jeg mod Aarhus for at fejre ham.

I dag havde jeg sidste dag på arbejde. Min alleryndlings Lasse-kollega og -ven havde lavet en quiz, og så fik jeg nok lige verdens bedste gaver – en spiralizer og en sammenfoldelig vægt, så kan man tale om at kende mig godt<3

20130627-224106.jpg

Kender I svaret på nogle af spørgsmålene i quizzen? Jeg havde selv lidt svært ved nummer 6, haha.

Pepsi max’en sneg sig ind i mit liv igen i Indien, hvor den reddede mig, da jeg var lagt ned af en heftig omgang Delhi-Belly. Og så kostede den kun 3 kroner for 1/2 liter. Men den skal afgjort ud igen, jeg har bare ikke lige været klar. Jeg har en dato i hovedet, men jeg skal lige beslutte mig endeligt, før jeg offentliggør det, men det er sikkert, det bliver inden 5. august.

I aften hygger jeg mig i min gamle lejlighed med min kat, det jo bor her, indtil jeg flytter til Østerbro. Han har ligget helt op i masken af mig, siden jeg kom, så gensynsglæden er vist gengældt.

20130627-225008.jpg

Og så er jeg vist desperat nok med skinnebenene til at pakke dem ind i hvidkål og vita wrap i morgen – andre husråd modtages med kyshånd, jeg får fnat!!

Skriv et svar

