Tirsdagsupdate #3

3 Jul

Okay, fra NU af måler jeg og vejer jeg mig kun hver anden uge, så der kommer kun tirsdagsupdate hveranden uge. Og i denne uge er det så blevet en torsdagsupdate i stedet, but who’s is counting?

Jeg har været på vægten efter en tur hjem til Aarhus, og jeg har såmænd taget 100 g på. Men jeg er nu skrumpet alligevel. Lår og arme er status quo, men der har man jo heller ikke nær så meget at give af, selvom jeg er temmelig sur på især mine overarme for tiden. Jeg har masser af muskler, som kan mærkes, men man kan simpelthen ikke se dem, tsk! I taljen har jeg dog smidt 3 cm og hen over navlen 3 cm. På hoften er der røget tre cm og på brystet hele fire cm (yes!), så det er jo et tab (der ikke er særlig sørgeligt) på 13 cm.  Det er altså ret vildt, og når jeg skriver det sådan, så kan jeg nærmest ikke tro på det, men det må jeg jo gøre. Jeg har målt mig på samme tidspunkt på dagen, og jeg har målt efter mange gange, så jeg kan vel ikke rigtig have lavet nogen fejl?

securedownload

Mig der morer mig med den dejlige “Beautifulmess”-app – haha🙂

Nå, nu vil jeg ud og lave mig noget “morgenmad” – det blev lidt sent i går – ferie er en farlig størrelse ift. døgnrytmen.

 

 

9 kommentarer to “Tirsdagsupdate #3”

  1. frk. sveske juli 3, 2013 hos 11:17 am #

    Hej Trine,
    Hvor er det vildt nok, at centimeterne bare rasler af dig. Tillykke og imponerende guns, der😉
    Jeg svinder desværre ikke ind ifølge målebændet og vægten var gået den forkerte vej i lørdags, men jeg har stabilt blodsukker og mere energi sidst på dagen…. ketosens høje fedtforbrænding må da komme mig til gavn på et tidspunkt.
    KH
    – frk. sveske

    • detsundeliv juli 12, 2013 hos 9:08 am #

      Tusind tak altså🙂 ! Det kan jo også sagtens være, at din krop lige skal vænne sig til den nye måde at fungere på. Eller også så siger den til dig, at du slet ikke har noget at tabe af? Kh

  2. Sheila juli 3, 2013 hos 1:09 pm #

    Det er vildt mange cm du har tabt – og al det træning, giver jo mere muskelmasse og af og til også væskeophobninger!
    Fine arme, du er da godt på vej😉

    • detsundeliv juli 12, 2013 hos 9:09 am #

      Jeg tror faktisk, jeg får væskeophobninger, men hvordan søren kan jeg undgå det?🙂 Hehe mange tak:-)

      • Sheila juli 12, 2013 hos 3:02 pm #

        Jeg véd det faktisk ikke. Jo, jeg ved man kan tage piller, men det vil jeg ikke anbefale. De er lovlige nok, men kun velegnet hvis man lige skal være cut en dag eller to.
        Visse fødevarer virker vanddrivende: Agurk, jordbær, brændenælde, mælkebøtte. Sikkert også andet. Men det skal nok være i store mængder.

      • detsundeliv juli 15, 2013 hos 6:50 pm #

        Arh – tak for Info – det må jeg lige researche lidt på.
        Fem kg brændenælde kunne dog godt blive lige i overkanten:-)

      • Sheila juli 18, 2013 hos 8:21 pm #

        Tø hø, tjae, ja lige lidt ikk?😉

  3. Asta juli 28, 2013 hos 10:00 am #

    Ved godt jeg er lidt sen på den, men væskeophobninger kan undgås ved simpelthen at drikke nok vand🙂 Prøv at drikke en 1/2-1 liter mere end du plejer i en uges tid og se om det ikke hjælper. Derudover så holder musklerne også på en del væske, når man styrketræner, så det kan også være forklaringen.

    • detsundeliv juli 31, 2013 hos 6:44 am #

      Hej Asta. Tusind tak for dit indput. Jeg drikker cirka 3-4 liter vand om dagen (alt efter hvor meget jeg kommer af med til træning), så jeg er næsten bange for at komme tl at drikke for meget? Og det kan man bare ikke gøre noget ved, at de gør, eller hvordan?🙂
      Kh Trine

Skriv et svar

